Overslaan en naar de inhoud gaan

Charity event UM voor MS Research en War Child

Bijna twee miljoen euro bruto mediawaarde, dat is het resultaat van ‘UM Hammertime’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabureau UM en haar media-inkoop afdeling MAGNA organiseerden donderdag 20 maart een benefietavond onder de naam UM Hammertime. Het event, gehouden in het hoofdstedelijke The Harbour Club, was gegoten in de vorm van een veiling. De veiling werd geleid door veilingmeester Chris Vellinga. Bij elkaar bracht de veiling 1,98 miljoen euro aan bruto mediawaarde op. MS Research en Warchild ontvingen aan het eind van de avond ieder een cheque ter waarde van de helft van dat bedrag.

related partner content for mobile comes here

Rik Ruts, Managing Director van UM, zegt met de benefietavond een maatschappelijke bijdrage te leveren. ‘Zo kunnen MS Research en Warchild meer geld genereren om nog meer goeds te kunnen doen voor kinderen en patiënten. Wij zijn alle media-exploitanten en relaties bijzonder dankbaar voor hun bijdrage.’

Zes jaar geleden organiseerde UM ook benefietevent: UM Funraiser. Toen werd 1,3 miljoen bruto mediawaarde opgehaald voor haar charitatieve klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in