(Campagne) KPN - Doe het gewoon
Tussen 19 en 23 februari kun je via KPN anderen op originele en ludieke wijze aansporen om iets in hun leven te veranderen. Een vriend of vriendin die wat vaker de fiets moet pakken, bijvoorbeeld. Deze mensen kun je een persoonlijke striptekening sturen.
De social activatie is ter promotie van het nieuwe mobiele abonnement van KPN, waarbij je maandelijks je de bel-, sms- en databundel kunt bijstellen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisTwee striptekenaars zitten klaar bij KPN om de suggestie van consumenten te vertalen naar een persoonlijk stripje. En deze kun je daarna meteen mailen, tweeten of posten.
Via een live stream op de homepages van MSN.nl en Telegraaf.nl zijn de striptekenaars tussen 19 en 23 februari rechtstreeks te volgen terwijl ze de strips tekenen.
De social activatie is ontwikkeld door Kingsday in samenwerking met MediaMonks. Eerder deze maand startte KPN al een TV-commercial over het omhoog en omlaag kunnen blijven aanpassen van het mobiele abonnement.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid