Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) KPN - Doe het gewoon

KPN ondersteunt consumenten die iets willen veranderen in het leven van van anderen. Een sociale activatie, met een knipoog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tussen 19 en 23 februari kun je via KPN anderen op originele en ludieke wijze aansporen om iets in hun leven te veranderen. Een vriend of vriendin die wat vaker de fiets moet pakken, bijvoorbeeld. Deze mensen kun je een persoonlijke striptekening sturen.

related partner content for mobile comes here

De social activatie is ter promotie van het nieuwe mobiele abonnement van KPN, waarbij je maandelijks je de bel-, sms- en databundel kunt bijstellen.

Twee striptekenaars zitten om de suggestie van consumenten te vertalen naar een persoonlijk stripje. En deze kun je daarna meteen mailen, tweeten of posten.

Via een live stream op de homepages van MSN.nl en Telegraaf.nl zijn de striptekenaars tussen 19 en 23 februari rechtstreeks te volgen terwijl ze de strips tekenen.

De social activatie is ontwikkeld door Kingsday in samenwerking met MediaMonks. Eerder deze maand startte KPN al een TV-commercial over het omhoog en omlaag kunnen blijven aanpassen van het mobiele abonnement.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in