Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandbarometer: Reddingsboei Toyota

Het zal voor niemand een verrassing zijn dat Toyota één van de nieuwkomers is in de nieuwe Brandbarometer (direct op nummer 4). Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zal voor niemand een verrassing zijn dat Toyota één van de nieuwkomers is in de nieuwe Brandbarometer (direct op nummer 4). Het automerk verkeert in een diepe crisis, nu vele miljoenen Toyota’s terug moeten naar de garage vanwege ernstige problemen met het gaspedaal. Dit kan vast blijven zitten, waardoor er ongelukken kunnen gebeuren. Rampzalig voor elk automerk, vooral als de fabrikant van het item veiligheid een van de speerpunten heeft gemaakt.Toch is de tot voor kort sterke reputatie van Toyota nu de reddingsboei.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in