Overslaan en naar de inhoud gaan

BLCKBRD maakt muzikale identiteit Euro Hockey League

Hockeyliefhebber krijgt een extra beleving.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Euro Hockey League (EHL) is de grootste competitie voor hockeyclubs ter wereld. Sinds 2007 strijden jaarlijks 24 vooraanstaande Europese hockeyclubs om de titel en de EHL-bokaal. De wedstrijden worden wereldwijd bekeken door miljoenen mensen, zowel op tv als online.

related partner content for mobile comes here

Eigen sound
Om verder te bouwen aan een sterk merk heeft BLCKBRD Sound Branding een muzikale identiteit voor de EHL uitgewerkt en geïmplementeerd. Deze unieke eigen muziek is te horen voorafgaand en tijdens alle wedstrijden. ‘Wij zijn erg blij met onze eigen sound’, zegt Hans-Erik Tuijt, voorzitter van de Euro Hockey League. ‘Hiermee creëren we een nog grotere beleving voor de EHL-liefhebbers en tillen we het toernooi naar een hoger niveau.’

Muzikale ondersteuning
Een hockeywedstrijd heeft een aantal specifieke momenten die ondersteund worden door muziek. De muziek is gebaseerd op een muzikaal thema van vier tonen dat terug te horen is in verschillende vormen en op verschillende momenten in de wedstrijd. Tijdens de opkomst van de teams komt dit tot uiting in het ‘Anthem’, dat klassiek klinkt en de spelers neerzet als helden.

De goaltune daarentegen is uitbundig, modern en met veel energie. Ook is er muziek tijdens het overleg met de video-scheidsrechter en de veertig seconden voorafgaand aan een strafcorner. De sound van de EHL was al te horen tijdens de KnockOut 16- en KnockOut 8-wedstrijden die in april in Eindhoven werden gespeeld. Bekijk en beluister hieronder de muzikale identiteit van de Euro Hockey League.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in