Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas Group introduceert 'volledig transparante programmatic oplossing'

De communicatieholding komt met de Client Trading Solution (CTS).
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Havas claimt dat dit een programmatic oplossing is waarmee klanten 'volledig inzicht in en controle over hun campagnes krijgen'. Ze kunnen programmatic aankopen op één plek volgen en controleren. 

related partner content for mobile comes here

Dominique Delport, Global Managing Director van Havas Group (foto), heeft CTS vandaag in Amsterdam officieel gepresenteerd tijdens het IAB Interact event. 'Als je bedenkt dat 75 procent van de marketeers zegt zich zorgen te maken over de mate van transparantie in programmatic trading*, dan is de Client Trading Solution een ware doorbraak. Voor het eerst kunnen we iets aanbieden dat klanten volledige zichtbaarheid én controle biedt. Iedere adverteerder die CTS gebruikt, ziet exact wat zich achter alle programmatic oplossingen afspeelt, met volledige transparantie. Daarmee zijn wij in staat om hand in hand samen te werken met onze klanten en de beste strategieën voor hun ondernemingen op te bouwen.'

Control tower


CTS fungeert als een control tower, die klanten een volledig inzicht op alle trading desks en voor alle DSP’s en providers moet bieden: programmatic mediaplanning, onderhandelingen met partners, ad serving, campagne-setup, monitoring, optimalisatie en rapportage – binnen een 'volledig onafhankelijk en technologisch begrijpelijk systeem'. 

CTS fungeert als een control tower, die klanten een volledig inzicht op alle trading desks en voor alle DSP’s en providers moet bieden: programmatic mediaplanning, onderhandelingen met partners, ad serving, campagne-setup, monitoring, optimalisatie en rapportage – binnen een 'volledig onafhankelijk en technologisch begrijpelijk systeem'. 

Volgens Thijs Muller, CEO Havas Media Group Amsterdam, maakt het systeem kosten binnen programmatic marketing inzichtelijk en vergelijkbaar. 'Daarmee wordt niet alleen de workflow vereenvoudigd en transparant, maar ook de gehele, complexe industrie.'

Foto: Remydeklein.com
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in