Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile en Sony openen eerste Europese partnerstore in Amsterdam

Giganten bundelen krachten in de Nederlandse hoofdstad.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De partnerstore in de Amsterdamse Kalverstraat biedt T-Mobile en Sony de mogelijkheid hun totale productportfolio aan een breed en internationaal publiek te laten zien. Consumenten kunnen in de winkel een reeks aan smartphones, smarthome-innovaties en de nieuwste audio ervaren.

related partner content for mobile comes here

Uitdagende proposities


T-Mobile en Sony willen de beste technologieën en uitdagende proposities bereikbaar maken voor de consument. Vanuit deze gedachte is de winkel zowel geschikt voor consumenten die op zoek zijn naar de nieuwste Xperia in combinatie met een abonnement als voor mensen die een demonstratie willen van de nieuwste audio. Uiteraard is er ook ruimte voor Sony’s succesvolle familielid PlayStation. Er is een huiselijke omgeving gecreëerd waar je de nieuwste games kunt ontdekken.

T-Mobile en Sony willen de beste technologieën en uitdagende proposities bereikbaar maken voor de consument. Vanuit deze gedachte is de winkel zowel geschikt voor consumenten die op zoek zijn naar de nieuwste Xperia in combinatie met een abonnement als voor mensen die een demonstratie willen van de nieuwste audio. Uiteraard is er ook ruimte voor Sony’s succesvolle familielid PlayStation. Er is een huiselijke omgeving gecreëerd waar je de nieuwste games kunt ontdekken.

Belevenis


Onno Rip, Director Consumer Sales T-Mobile: ‘T-Mobile loopt voorop in de telecommarkt met het lanceren van innovatieve retailformules. Klanten verwachten tegenwoordig meer als ze een winkel binnen stappen. Naast de beste service, staat in onze winkels ook de klantbeleving centraal. Zo hebben we in hartje Amsterdam drie verschillende formules, die zijn afgestemd op een specifieke mindset en klantbehoefte. In de partnerstore van T-Mobile en Sony gaan we een stap verder in de klantbehoefte en creëren we een beleving rondom connected devices. Een prachtige toevoeging op ons retailportfolio.’

Onno Rip, Director Consumer Sales T-Mobile: ‘T-Mobile loopt voorop in de telecommarkt met het lanceren van innovatieve retailformules. Klanten verwachten tegenwoordig meer als ze een winkel binnen stappen. Naast de beste service, staat in onze winkels ook de klantbeleving centraal. Zo hebben we in hartje Amsterdam drie verschillende formules, die zijn afgestemd op een specifieke mindset en klantbehoefte. In de partnerstore van T-Mobile en Sony gaan we een stap verder in de klantbehoefte en creëren we een beleving rondom connected devices. Een prachtige toevoeging op ons retailportfolio.’

Michiel Okma, Directeur Sony Mobile Nederland: ‘Jarenlang succesvol samenwerken met T-Mobile heeft erin geresulteerd dat we nu ook onze krachten bundelen op de winkelvloer. Als Sony Mobile zetten we in op gepersonaliseerde smartproducten waarmee mensen creatief aan de slag kunnen.’ De partnerstore is vanaf donderdag 25 mei geopend voor de consument en is gevestigd in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Op 2 juni vindt de feestelijke opening voor consumenten plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in