Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijna 4 miljoen kijkers Oranje-drama

De play-off wedstrijd Schotland-Nederland voor een ticket voor het EK in Portugal is zaterdag door 3,942 miljoen mensen bekeken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee was de wedstrijd het best bekeken programma van afgelopen week (week 46). Na de wedstrijd schakelden bijna ander half miljoen kijkers (1,4 miljoen) ook nog over naar de nabeschouwing van Schotland-Nederland op RTL 5.
Kopspijkers staat tweede met ruim 3 miljoen kijkers, met Baantjer daar vlak achter. Studio Sport werd gisteravond door ruim 2,3 miljoen mensen gevolgd. Ook de eenmalige terugkeer van Van Kooten & De Bie, de Terugkeek, werd goed bekeken met bijna 2,3 miljoen belangstellenden.

related partner content for mobile comes here

De publieke zenders haalden een gezamenlijk marktaandeel van 33 procent. De HMG-zender scoorden 29,5. Marktleider RTL4 had een aandeel van 19,5, RTL5 5,3 en Yorin 4,7 procent. De SBS-zenders hadden samen een aandeel van 16,2. SBS6 8,9, Net5 4,4 en Veronica 2,9 procent. Bron: SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in