Glamazine opnieuw in de markt


Glamago werkt sinds de zomer van 2003 samen met de Imca Media Groep. Met de kracht en steun van de IMG wordt Glamago, als artiestenplatform, uitgebreid met het nieuwe tijdschrift Glamazine, dat eind december zal verschijnen. Het unieke aan de opzet van Glamago is de actieve medewerking van de artiest. De input van artiesten vormt de ruggengraat van Glamazine.Maandelijks belichten starreporters, waaronder Ellemieke Vermolen en Ivo Chundro, in vaste items hun werkterrein: film, theater, musical, mode en cosme-tica. Daarnaast houden vaste columnisten Victoria Koblenko en Sebastiaan Labrie de lezer op de hoogte van het dagelijks bestaan van de Nederlandse artiest.
Naast de items die door artiesten verzorgd worden, besteedt Glamazine aandacht aan Nederlandse en internationale artiesten, film, muziek, mode en lifestyle.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGlamazine richt zich op vrouwen in de leeftijd van 18 tot 30 met een gezonde interesse voor uiterlijke verzorging, trends en het wel en wee van celebrities. Mede dankzij de medewerking van de 52 aan Glamago verbonden artiesten kan Glamazine een uitgebreide inside-look geven in de wereld van de showbiz.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid