Overslaan en naar de inhoud gaan

Glamazine opnieuw in de markt

Het glamourtijdschrift Glamazine, dat vorig jaar eenmaal is verschenen, krijgt een gevolg. Van het nieuwe maandblad liggen vanaf eind…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Glamago werkt sinds de zomer van 2003 samen met de Imca Media Groep. Met de kracht en steun van de IMG wordt Glamago, als artiestenplatform, uitgebreid met het nieuwe tijdschrift Glamazine, dat eind december zal verschijnen. Het unieke aan de opzet van Glamago is de actieve medewerking van de artiest. De input van artiesten vormt de ruggengraat van Glamazine.Maandelijks belichten starreporters, waaronder Ellemieke Vermolen en Ivo Chundro, in vaste items hun werkterrein: film, theater, musical, mode en cosme-tica. Daarnaast houden vaste columnisten Victoria Koblenko en Sebastiaan Labrie de lezer op de hoogte van het dagelijks bestaan van de Nederlandse artiest.

related partner content for mobile comes here

Naast de items die door artiesten verzorgd worden, besteedt Glamazine aandacht aan Nederlandse en internationale artiesten, film, muziek, mode en lifestyle.

Glamazine richt zich op vrouwen in de leeftijd van 18 tot 30 met een gezonde interesse voor uiterlijke verzorging, trends en het wel en wee van celebrities. Mede dankzij de medewerking van de 52 aan Glamago verbonden artiesten kan Glamazine een uitgebreide inside-look geven in de wereld van de showbiz.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in