Jongeren prikken door lifestyle heen
De nieuwe generatie jongeren prikt genadeloos door lifestyle-achtige marketing heen. Dat is de belangrijkste conclusie van het onderzoek…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Belangrijkste conclusie van het onderzoek is dat een organisatie maar beter eerlijk en open kan vertellen wie zij is en wat zij te bieden heeft, in plaats van zich te presenteren als een onderdeel van de lifestyle van jongeren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dankzij nieuwe communicatiemiddelen als internet en sms zijn jongeren ‘kritischer’ en mediawise’ geworden. Bedrijven of instellingen moeten zich onderscheiden met het product, en hun reclame moet ook over het product gaan, niet over een ‘uitwisselbare’ droomwereld. De nieuwe zelfbewuste jongere wil niet meer worden gelabeld. Ze streven naar kwaliteit, bereikbare ambities en realiseerbare dromen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid