Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren prikken door lifestyle heen

De nieuwe generatie jongeren prikt genadeloos door lifestyle-achtige marketing heen. Dat is de belangrijkste conclusie van het onderzoek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Belangrijkste conclusie van het onderzoek is dat een organisatie maar beter eerlijk en open kan vertellen wie zij is en wat zij te bieden heeft, in plaats van zich te presenteren als een onderdeel van de lifestyle van jongeren.

related partner content for mobile comes here

Dankzij nieuwe communicatiemiddelen als internet en sms zijn jongeren ‘kritischer’ en mediawise’ geworden. Bedrijven of instellingen moeten zich onderscheiden met het product, en hun reclame moet ook over het product gaan, niet over een ‘uitwisselbare’ droomwereld. De nieuwe zelfbewuste jongere wil niet meer worden gelabeld. Ze streven naar kwaliteit, bereikbare ambities en realiseerbare dromen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in