Overslaan en naar de inhoud gaan

BBDO start tweede netwerk in Europa

BBDO wil in Europa met een tweede netwerk komen voor regionale of internationale klanten van wie de belangen mogelijk beter buiten het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het plan heeft volgens Brandrepublic enerzijds te maken met het slechte economische klimaat. Aan de andere kant geeft een nieuw netwerk geeft de mogelijkheid conflicterende accounts te behandelen en bureaus die nu aan de top van hun groei zitten meer ruimte te geven. De site spreekt van zeventien Europese bureaus (of bureaugroepen) die in aanmerking komen voor het tweede netwerk. Er komt geen centraal management, de activiteiten worden gecoördineerd buiten het hoofdkwartier van BBDO Europe in Londen om. BBDO's Europese topman Michael Baulk zegt dat het niet gaat om acquisitie van bureaus, maar om het versterken van de positie van bestaande bureaus. In het huidige economische klimaat is het beter dat een aantal van onze dochters die in karakter verschillen van andere BBDO-bureaus ondergebracht worden in een aparte groep.` Brandrepublic noemt alleen het Britse Abbott Mead Vickers BBDO dat ´overstapt`. Klanten zijn onder meer Sainsbury´s (lokaal), Masterfoods en Pizza Hut. Welke andere Europese bureaus in het netwerk worden ondergebracht, werd niet bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in