Adformatie wordt tweewekelijks
Adformatie stapt over op een tweewekelijkse verschijningsfrequentie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze verandering maakt deel uit van de transformatie tot wat hét crossmediale platform moet worden voor en over marketing, media, advertising en creatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hieraan wordt achter de schermen gewerkt door redactie, uitgevers en de afdelingen sales & marketing, sinds Adformatie Groep in mei door Sijthoff Media Groep werd overgenomen van Kluwer. Gewerkt wordt ook aan een toekomstbestendig businessmodel voor de printtitel Adformatie en het online platform van alle titels. De redacties van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie gaan nauwer samenwerken en hun content delen op een nieuwe online portal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees meer op Adformatie.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid