Overslaan en naar de inhoud gaan

Aad Muntz

Aad Muntz is dood. Dat is onderhand geen nieuws meer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook zijn inspiratie en zijn vertrouwen in de creatieven met wie hij werkte zijn de afgelopen dagen vaak geprezen.

related partner content for mobile comes here

Maar gisteren tijdens zijn uitvaart vielen me nog een paar dingen op: liefde, toewijding, onvoorwaardelijkheid.

Alles wat Aad deed, deed ie met Liefde. Met onvoorwaardelijke toewijding.

In ons vak wordt zo vaak gezegd: ach man, het is maar reclame.

Nou, niet voor Aad, voor hem was het alles. En dood of niet, gisteren voelden we dat weer voluit. Reclame is een prachtig vak dat het verdient om er 200 procent liefde en energie in te steken.

Vaak lukt dat niet, dan krijgen tijdsdruk, omzetdruk en whatever druk de overhand en verdwijnen liefde en toewijding naar de achtergrond.

Dan is het goed om weer even aan Aad te denken.

Eigenlijk hadden alle marketing directors, managing directors en creatieven gisteren bij Aad’s uitvaart moeten zijn.

Het was de laatste dag dat ie ons persoonlijk iets kon leren.

Dankjewel Aad!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in