Overslaan en naar de inhoud gaan

a.s.r. vernieuwt logo om duurzame ambities te versterken

‘Sommige mensen zullen misschien zeggen: “Gefeliciteerd, een groene punt en een streep”, maar we hebben veel opties onderzocht.’
Groene punt en streep, ei van Columbus?
Groene punt en streep, ei van Columbus?
© a.s.r.
Groene punt en streep, ei van Columbus?
Groene punt en streep, ei van Columbus?
© a.s.r.

Het Nederlandse verzekeringsmerk a.s.r. heeft zijn logo vernieuwd. Waar de merknaam ooit nog een herkenningsslag moest maken, is de naamsbekendheid nu gestegen tot boven de 80 procent, een percentage dat de grote verzekeraars evenaart. Daarmee is de tijd volgens a.s.r. rijp voor een visuele update die de merkidentiteit en de duurzame ambities van a.s.r. versterkt. ‘Het nieuwe logo is minimalistisch, functioneel en gericht op de toekomst, waarbij de groene accenten symbool staan voor vernieuwing, gezondheid en financiële groei.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in