Overslaan en naar de inhoud gaan

NS-campagne #wijstaanstil wint prijs voor beste publieke communicatie

Winnaar juryprijs Galjaardprijs is gekozen uit 5 finalisten. Groningen Bereikbaar met ‘Operatie Ring Zuid' won publieksprijs.
winnaars prijs publieke communicatie
De mensen achter de winnende campagne van de NS lichten hun project toe.
winnaars prijs publieke communicatie
De mensen achter de winnende campagne van de NS lichten hun project toe.

De campagne #wijstaanstil van de NS is de winnaar van de de Galjaardprijs 2024 voor beste publieke communicatie. Het werd door de jury gekozen uit vijf finalisten. Groningen Bereikbaar met ‘Operatie Ring Zuid won de pubieksprijs.

related partner content for mobile comes here

De winnaars werd donderdagmiddag  bekendgemaakt tijdens het jaarlijkse Nationaal Congres voor Publieke Communicatie, PubCom24, georganiseerd door Logeion.

De nominaties

Gemeente Tilburg met de campagne ‘Geldzorgen? Ik help je graag’. Een project dat benadrukt hoe laagdrempelig toegang tot schuldhulpverlening is en mensen aanmoedigt om vroegtijdig hulp te zoeken. 'Een menselijke aanpak, die respectvol van toon was',  volgens de jury, . 

Gemeente Urk met de Eindejaarscampagne ‘Ons mooie dorp maak je niet kapot‘ gefocust op het creëren van bewustwording over het gevaar van zwaar vuurwerk.  

Gilde opleidingen voor hun werk aan de campagne ‘Vandaag maak ik een keuze’ gericht op het geven van een positieve lading aan het thema studiekeuze. 

Groningen Bereikbaar met ‘Operatie Ring Zuid’. Een project gefocust op het bereikbaar houden van Groningen tijdens de aanleg van de nieuwe zuidelijke ringweg.

NS voor hun initiatief ‘#wijstaanstil’ dat aandacht geeft aan het toenemende aantal gewelds- en agressie-incidenten tegen het personeel van NS. 

De Galjaardprijs wordt uitgereikt aan het beste communicatieproject met een relevante maatschappelijke bijdrage.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in