180 Amsterdam werkt voor Motorola
Motorola heeft 180 Amsterdam aangesteld voor een ‘branding’ opdracht. Maar Ogilvy & Mather zou het belangrijkste bureau voor het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
180 Amsterdam bevestigt aan Adweek dat het gaat werken voor Motorola. Het bedrijf zelf wil dat niet bevestigen, maar zegt alleen dat Ogilvy & Mather de ‘agency of record’ blijft. Het wereldwijde budget van Motorola ligt rond de 100 miljoen dollar. Hoeveel het concern in deze ‘opdracht’ steekt, werd niet bekendgemaakt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vorige maand schoof Motorola de mediaplanning in de Verenigde Staten naar Carat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid180 Amsterdam has appointed Adam Chasnow (pictured), the former senior vice-president of Publicis & Hal Riney San Francisco, as its creative director.
His previous experience with telecoms clients, including Ameritech Cellular and AT&T Long Distance, will see him assume specific responsibility for 180's Motorola account. Burger King Survey