Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Amsterdam werkt voor Motorola

Motorola heeft 180 Amsterdam aangesteld voor een ‘branding’ opdracht. Maar Ogilvy & Mather zou het belangrijkste bureau voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

180 Amsterdam bevestigt aan Adweek dat het gaat werken voor Motorola. Het bedrijf zelf wil dat niet bevestigen, maar zegt alleen dat Ogilvy & Mather de ‘agency of record’ blijft. Het wereldwijde budget van Motorola ligt rond de 100 miljoen dollar. Hoeveel het concern in deze ‘opdracht’ steekt, werd niet bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Vorige maand schoof Motorola de mediaplanning in de Verenigde Staten naar Carat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Stanbury Seekamp

180 Amsterdam has appointed Adam Chasnow (pictured), the former senior vice-president of Publicis & Hal Riney San Francisco, as its creative director.
His previous experience with telecoms clients, including Ameritech Cellular and AT&T Long Distance, will see him assume specific responsibility for 180's Motorola account. Burger King Survey

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in