Xsaga tovert Museumweekend om in Museumweek
Na 33 jaar vond de Museumvereniging het tijd voor een herpositionering van het Museumweekend.
Xsaga werd een paar maanden geleden aangezocht om mee te denken over een nieuw format dat impact zou hebben en heel Nederland kon interesseren voor de vele museumschatten die ons land rijk is.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaSamen met ontwerpbureau Lava en Q&A Communicatie werd de campagne ‘Ons echte goud’ bedacht, om Nederland een week lang te laten zien en beleven dat ‘het echte goud’, dichterbij is dan je denkt.
Dit is de commercial:
ons echte / goud \ Nationale Museumweek 18 - 26 april 2015
Dit is de teaser van 1 minuut:
Teaser Museumweek 18 t/m 26 april 2015
Onderdeel van de campagne zijn zeven evenementen die van 18 tot 26 april kriskras door Nederland worden georganiseerd. Iedere keer wordt gebruik gemaakt van een nieuwe productionele manier om een bijzonder object in de schijnwerpers te plaatsen.
Op Adformatie zal Patrick Roubroeks, creative director en mede-oprichter van Xsaga, dagelijks verslag doen van dit ‘rondje Nederland’ middels een blogpost.
Bij de Museumvereniging zijn 450 musea aangesloten. Samen organiseren zij de Nationale Museumweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid