WPP biedt mogelijk mee op Tempus
WPP laat Havas Advertising drie weken wachten voordat de Franse reclamegroep een bod kan uitbrengen op Tempus (eigenaar van CIA). Topman…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De regels voor een overname zeggen dat de informatie die aan een bieder is gegeven ook vrij moet zijn voor andere gegadigden. Dat betekent dat WPP dezelfde informatie kan opvragen als aan Havas is gegeven. WPP kan een obstakel zijn voor Havas, omdat het bureaunetwerk voor 22 procent eigenaar is van Tempus. Sorrell zou een tegenbod kunnen doen om te proberen Havas meer te laten betalen, aldus Campaign. Maar aandeelhouders van WPP zouden tegen een tegenbod zijn. Ze geloven dat WPP zich beter op kleinere acquisities in Europa kan richten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid