Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp lanceert dynamisch contentplatform

Met de lancering van het nieuwe platform verdwijnt het huidige e-magazine van Wehkamp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het redactionele platform is niet alleen de verzamelplek voor alle inspirerende content, maar biedt ook de mogelijkheid om content toe te voegen op iedere andere relevante plek binnen het online warenhuis. 

related partner content for mobile comes here

Het voormalige e-magazine, met traditionele, bladerbare pagina’s verscheen één keer per maand. Het nieuwe platform stelt de redactie in staat om op elk gewenst moment de content te vernieuwen. Puck Landewé, teamleider redactie: “Met het nieuwe platform kunnen we bij productcategorieën direct relevante artikelen of video’s tonen met tips, oplossingen en de laatste trends. Zo kunnen we heel snel inspelen op klantenbehoeftes en de actualiteit. Door scherpe voorselecties te maken, helpen we onze klanten keuzes te maken, ongeacht hun smaak, budget of stijl.&;
 
Alle teksten, afbeeldingen en video’s voor het nieuwe content platform worden door wehkamp zelf geproduceerd. Het vijfkoppige redactieteam maakt hierbij gebruik van de foto- en videostudio’s van wehkamp.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in