Overslaan en naar de inhoud gaan

TRN brengt ‘Holland beleving’ in kaart

De Britse reiziger bezoekt Nederland om de vriendelijke mensen en de gezelligheid, Scandinaviërs vinden Nederlanders vriendelijke mensen,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit de Marktanalyses 2002 van Toerisme Recreatie Nederland (TRN). In deze jaarlijkse analyse worden nu voor het eerst de economische-, demografische en sociaal-culturele gegevens gekoppeld aan het reisgedrag. Ook het onderdeel Holland-Branding is toegevoegd. Het rapport is gemaakt voor landen waar TRN haar marketing en promotie voert: Nederland, België, Duitsland, Groot-Brittannië, Scandinavië, Frankrijk, Italië, Spanje, Polen, Japan, Korea, Groot China (China, Hong Kong, Taiwan), Verenigde Staten en Canada.

related partner content for mobile comes here

In de rapporten worden de reisindustrie, de trends en de sterktes/zwakten en kansen/bedreigingen van een land onder de loep genomen, evenals opvallende elementen over Holland beleving. Enkele voorbeelden: Amsterdam is in de wintermaanden dé bestemming voor de Franse jongeren en dertigers, maar nog niet de helft van de Fransen weet dat Amsterdam onze hoofdstad is. Scandinaviërs vinden Nederlanders vriendelijke mensen, die goed Engels spreken en er een vrije levensstijl op na houden. Chinezen die naar Europa reizen, doen twaalf landen aan in vijftien dagen, terwijl Amerikanen steeds minder landen in Europa bezoeken in dezelfde tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in