
De vier marketeers die strijden om de titel M@rketeer of the Year 2003 zijn:
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOP- Nancy Bromet, commercieel directeur van Hunkemöller.
- Robert de Groot, marketing directeur van Citroën.
- Ruud Polman, hoofd communicatie retail van de Rabobank Nederland.
- Marc Nagelkerken, commercial manager bij de afdeling Sponsoring van IP en verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Idols. Vele genomineerden zijn door de lezers van het Tijdschrift voor Marketing en de bezoekers van www.marketing-online aangedragen. Vervolgens is de lijst door een jury beoordeeld en teruggebracht tot vier genomineerden. De jury zal op 11 juni bekend maken wie de winnaar is. De jury bestaat uit: Hans Molenaar (voorzitter PIM), Albert Smit (voorzitter Nima@Business), Theo Schellekens (ex-Wehkamp en winnaar van de M@rketeer of the Year-prijs 1999), Susanne Ekel (ex-Monsterboard.nl en winnaar van de M@rketeer of the Year-prijs 2001) en Theo van Vugt (hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing). De winnaar wordt op 11 juni bekendgemaakt tijdens de Marketing Innovatiedag van PIM in De Meern. Voor aanmeldingen zie: www.pimonline.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee