Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier genomineerden voor de M@rketeer of the Year 2003-prijs

Er zijn dit jaar vier genomineerden voor de tweejaarlijkse M@rketeer of the Year-prijs. De prijs is een initiatief van het Tijdschrift voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier marketeers die strijden om de titel of the Year 2003 zijn:

related partner content for mobile comes here
  • Nancy Bromet, commercieel directeur van Hunkemöller.
  • Robert de Groot, marketing directeur van Citroën.
  • Ruud Polman, hoofd communicatie retail van de Rabobank Nederland.
  • Marc Nagelkerken, commercial manager bij de afdeling Sponsoring van IP en verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Idols. Vele genomineerden zijn door de lezers van het Tijdschrift voor Marketing en de bezoekers van aangedragen. Vervolgens is de lijst door een jury beoordeeld en teruggebracht tot vier genomineerden. De jury zal op 11 juni bekend maken wie de winnaar is. De jury bestaat uit: Hans Molenaar (voorzitter PIM), Albert Smit (voorzitter ), Theo Schellekens (ex-Wehkamp en winnaar van de of the Year-prijs 1999), Susanne Ekel (ex-Monsterboard.nl en winnaar van de of the Year-prijs 2001) en Theo van Vugt (hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing). De winnaar wordt op 11 juni bekendgemaakt tijdens de Marketing Innovatiedag van PIM in De Meern. Voor aanmeldingen zie: .
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in