‘Voorlopig geen nieuwe BMW-films’
BMW is in de Verenigde Staten voorlopig niet van plan om door te gaan met de prijswinnende internet filmserie, zeggen bronnen binnen het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Alles wordt open gehouden, maar nu kijkt BMW naar meer traditionele vormen van marketing voor nieuwe automodellen, meldt Adweek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Karen Vonder Meulen, marketing & events communications manager worden de laatste drie films van het automerk wel vertoont tijdens de Cannes Lions. ‘We hopen er mee door te gaan’, aldus Vonder Meulen, die daarmee de mogelijkheden voor continuering van de films openlaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBMWfilms.com startte in 2001. Topregisseurs als Ang Lee en Guy Ritchie en acteurs Mickey Rourke en Madonna deden mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid