Overslaan en naar de inhoud gaan

Kraft dekt zich in

De Amerikaanse jeugd wordt te dik en dat leidt in de media tot heftige discussies. Kraft Foods, producent van chocola en andere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf heeft daarom strikte voorschriften uitgevaardigd voor de eigen marketeers en de reclamebureaus. Daarin staat omschreven hoe jongeren in reclame wel en niet mogen worden afgebeeld. Daarnaast stimuleert Kraft Foods ook programma’s om de jeugd aan het bewegen te krijgen. Zo wil men voorkomen dat er, net als bij McDonald’s, processen tegen het bedrijf worden aangespannen. Dat Kraft Foods zo voorzichtig opereert, zal niemand verbazen. Philip Morris, het moederbedrijf van Kraft Foods, weet heel goed dat rechtzaken maar beter voorkomen kunnen worden.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: advertising age<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in