Kraft dekt zich in
De Amerikaanse jeugd wordt te dik en dat leidt in de media tot heftige discussies. Kraft Foods, producent van chocola en andere…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bedrijf heeft daarom strikte voorschriften uitgevaardigd voor de eigen marketeers en de reclamebureaus. Daarin staat omschreven hoe jongeren in reclame wel en niet mogen worden afgebeeld. Daarnaast stimuleert Kraft Foods ook programma’s om de jeugd aan het bewegen te krijgen. Zo wil men voorkomen dat er, net als bij McDonald’s, processen tegen het bedrijf worden aangespannen. Dat Kraft Foods zo voorzichtig opereert, zal niemand verbazen. Philip Morris, het moederbedrijf van Kraft Foods, weet heel goed dat rechtzaken maar beter voorkomen kunnen worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
<#FONT SIZE=1>Bron: advertising age<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid