Overslaan en naar de inhoud gaan

´The more you share, the less she wears´

Sex sells. Dus doen we toch een social striptease, dacht bureau Fred & Farid Shanghai.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat is het idee?

related partner content for mobile comes here

Mannelijke consumenten opgeilen zodat ze de vrouwencollectie van .

De dame in het filmpje, dat eruitziet als een advertentie voor de e-shop van Frans modemerk , draagt kleding uit de nieuwe collectie. Mannen tussen de 18 en de 30 jaar kunnen de dame uitkleden door op haar kleding te klikken. Als dat gebeurt, promoten ze de kleding op hun Facebook wall, zodat hun vrouwelijke vrienden de collectie zien. 

‘The more you share, the less she wears.’

Als je into guys, bent, dan kan dat. Er is ook een man die je kunt ontkleden.

Bureau Fred & Farid Shanghai is maar wat trots op de resultaten: ‘In minder dan 48 uur hebben we de Facebook wall veranderd in gratis media voor een merk, meer dan 150.000 kledingstukken zijn gedeeld. 300.00 Twitteraccounts werden bereikt.

&;De actie ging van een nationale campagne wereld wijd. En het verkeer op de e-commercesite werd met factor 5 vermeerderd.’

Nou, applaus!

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in