Markt pikt prijsverhoging BrandDeli niet


BrandDeli, het gezamenlijke verhoophuis van Discovery, Beviacom en – het later aangeschoven – Fox, maakte recentelijk de tarieven bekend.
Media-inkopers van verschillende bureaus stellen vast dat de tarieven radicaal zijn opgeschroefd. Door het toepassen van allerlei indexen komt de prijs volgens hen nóg hoger uit. Dat accepteren zij niet, omdat het aanbod hetzelfde gebleven is. Sommige mediabureaus hebben geen zendtijd aangevraagd voor januari.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLos van de prijsverhoging wordt het keurslijf van vaste zenderverdelingen per doelgroep niet gewaardeerd. Á la carte zendtijd aanvragen kan ook, maar daar moet een toeslag voor betaald worden. Een media buyer zegt: ‘Als ik in plaats van 20 procent gewoon 60 procent op Discovery Channel wil inzetten, waarom zou ik daar dan voor moeten bijbetalen?’
Meer uitgebreide verslaggeving hierover in Adformatie #25, blz. 4.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid