Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwers leidt nieuwe afdeling business development TMG

Bart Brouwers wordt hoofd van de nieuw op te richten afdeling business development bij TMG Landelijke Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakt hij vandaag bekend op zijn blog . Brouwers maakte in oktober zijn vertrek bekend bij Dichtbij, het hyperlokale nieuwsnetwerk dat hij zelf begon. Dichtbij gaat onderdeel vormen van TMG Regionaal/Lokaal.

related partner content for mobile comes here

De afdeling business development die hij bij TMG gaat leiden heeft volgens hem als belangrijkste taak ‘de gesignaleerde trends en (al dan niet binnen TMG ontwikkelde) innovaties te koppelen aan de business, om op die manier bij te dragen aan waarde voor TMG op korte en lange termijn.&;

&;Er zijn niet alleen grote stappen nodig, maar ook nog eens onderscheidende. En dat alles op basis van en in combinatie met (de waarde van) de huidige organisatie. Op die manier kan business development de schakel worden tussen de strategie en een duurzame uitvoering daarvan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in