Killer Loop in interactieve film 'The Hunt'


72andSunny Amsterdam en Minivegas werkten samen aan interactieve film voor high performance apparel brand Killer Loop.
Trailer Keep Going
Het doel van de film is naast het genereren van meer merkbekendheid ook spelers van het spel naar hun nieuwe webshop lokken. Killer Loop staat voor 'hunt the moment' en dat komt dan ook terug in de film waar iemand zich door wilde gebergten waagt. Na een stuk van de film gezien te hebben, kunnen kijkers zelf een actieve rol aannemen en verder vorm geven aan het avontuur.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk de interactieve video op: Killer Loops The Hunt
Credits:
killerloops2.png
72andSunny
Executive Creative Director/Writer: Carlo Cavallone
Writer: Jorge Brandao
Designer: Pauline Sall
Strategist: Carsten Pruijs
Film Producer: Eline Bakker
Editor: Rosemarie Hugill
killerloops3.png
Minivegas
Creative Directors: Maarten Boon & Andrew Watson
Executive Producer: Brian Bourke
Producer: Tobin Nageotte
Junior Post Producer: Marloes de Rijke
Sound Design: Wavestudios Amsterdam
Music: Fourmillionth Kangaroo (Elephant Music)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid