Overslaan en naar de inhoud gaan

The London look van Rimmel sinds deze week mobiel

De meeste cosmetica merken waren altijd eeg conservatief en en op advertising gebied waren alleen de TV en de glossy fashion magazines…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral door de iPhone met haar zeer scherpe retina scherm en interactieve mogelijkheden heeft de laatste tijd veel cosmetica merken zover gebracht om naast hun traditionele mediakeuzes ook mobiel in te zetten. Zo hebben deze maand oa Lancôme en Dior iPhone apps uitgebracht om hun producten inclusief umfeld mobiel te positioneren. Opvallend is trouwens dat het Android platform door veel merken wordt overgeslagen. Fashionmerken die een app ontwikkelen slaan 9 van de 10 keer zelfs dit platform over.
Het Engelse cosmetica bedrijf Rimmel (Coty) is opgezet door Eugène Rimmel in juni 1834 en precies 178 jaar later hebben zij hun eerste mobile app gelanceerd, waarbij er oa opmaak tips, de bedrijfsgeschiedenis en een kleurenpallet van lipsticks wordt voorgeschoteld.
;" title="MobileMarketingNl#5757457355729528194&;">

related partner content for mobile comes here

mCoupon
Daarnaast bevat de app ook een mobile coupon met korting op diverse Rimmelproducten, die de gebruiker aan de kassa kan laten zien (Nederlandse winkels zijn niet inbegrepen).
;" title="MobileMarketingNl#5757457438307496482&;">

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in