Overslaan en naar de inhoud gaan

Wildcard voor finale Marketingtalent of the Year gaat naar Liesbeth Gouda

De laatste finalist voor Marketing Talent of the Year 2012 is bekend! Liesbeth Gouda van PostNL verzamelde de meeste publiekstemmen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste finalist voor Marketing Talent of the Year 2012 is bekend! Liesbeth Gouda van PostNL verzamelde de meeste publiekstemmen voor haar marketingcase op

related partner content for mobile comes here

Zij strijdt aanstaande dinsdag in de finale, samen met Trix van der Vleuten van Grolsch, Sjef Kerkhofs van DialyDialogues en Marieke Bos van Unilever om de titel Marketingtalent of the Year 2012.

De 1%SHOW van de 1%Club staat helemaal in het teken van deze finale.
De kandidaten moesten immers een marketingplan schrijven voor projecten van de 1%club, en mogen dinsdagavond hun plannen in de show toelichten.

Aan het eind van de show maakt de jury de winnaar bekend. Maar het publiek mag ook stemmen: we geven ook een publieksprijs weg.

Stem dinsdagavond dus af op de show, hier op Molblog of via de , en geef je mening!

Hieronder heb ik de interviews die had met alle 4 de finalisten nog even op een rijtje gezet:

Liesbeth Gouda, manager postkantoren bij PostNL:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Trix van de Vleuten, senior brandmanager Grolsch:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Sjef Kerkhofs, eigenaar/commercieel directeir daily Dialogues

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

en Marieke Bos, brandmanager Unox bij Unilever:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Drie dames dus in de finale!

De verkiezing is een initiatief van het en , in samenwerking met , en . De award wordt mede mogelijk gemaakt door , en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in