Wildcard voor finale Marketingtalent of the Year gaat naar Liesbeth Gouda
De laatste finalist voor Marketing Talent of the Year 2012 is bekend! Liesbeth Gouda van PostNL verzamelde de meeste publiekstemmen voor haar marketingcase op MarketingtalentoftheYear.nl
Zij strijdt aanstaande dinsdag in de finale, samen met Trix van der Vleuten van Grolsch, Sjef Kerkhofs van DialyDialogues en Marieke Bos van Unilever om de titel Marketingtalent of the Year 2012.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
De 1%SHOW van de 1%Club staat helemaal in het teken van deze finale.
De kandidaten moesten immers een marketingplan schrijven voor projecten van de 1%club, en mogen dinsdagavond hun plannen in de show toelichten.
Aan het eind van de show maakt de jury de winnaar bekend. Maar het publiek mag ook stemmen: we geven ook een publieksprijs weg.
Stem dinsdagavond dus af op de show, hier op Molblog of via de site van de 1%Club, en geef je mening!
Hieronder heb ik de interviews die Brandfighters had met alle 4 de finalisten nog even op een rijtje gezet:
Liesbeth Gouda, manager postkantoren bij PostNL:
Trix van de Vleuten, senior brandmanager Grolsch:
Sjef Kerkhofs, eigenaar/commercieel directeir daily Dialogues
en Marieke Bos, brandmanager Unox bij Unilever:
Drie dames dus in de finale!
De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en Greenberry, in samenwerking met 1%CLUB, SchaalX en Nima. De award wordt mede mogelijk gemaakt door Accenture, Procter & Gamble en Sas Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid