Overslaan en naar de inhoud gaan

Telesales appelleert meeste aan koopdrift

Meer nog dan de winkelvloer verleiden telesaleprogramma’s mensen het snelst tot het doen van impulsaankopen, aldus het Duitse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De televisieprogramma’s waarbij producten worden aangeprezen, die via een speciaal nummer kunnen worden besteld, blijken het meest aan de koopbegeerte van de kijkers te appelleren. Dit zijn meestal vrouwen van middelbare leeftijd. Exclusieve spullen en luxe hebbedingetjes vinden de meeste aftrek. Voor levensmiddelen en goedkope artikelen of zeer dure aankopen, waarvoor de consument liever niet over één nacht ijs gaat, leent het telesales-kanaal zich minder. (Incentive)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in