Blue Band en Kidsweek in landelijke promotieactie
Via de kuipjes van Blue Band Goede Start! (500 gram) kunnen jonge nieuwslezers (of hun ouders) zegels sparen. Als ze drie actiezegels opsturen ontvangen ze een gratis proefabonnement op KidsWeek.
Blue Band Brand Manager Jochanan Senf over de achterliggende gedachte van de actie: ‘Wij ondersteunen het stimuleren van lezen bij kinderen. De krant KidsWeek vinden we een goed initiatief. We hebben een groot bereik onder de doelgroep gezinnen met kinderen en hopen via deze actie Kidsweek te kunnen helpen met het verhogen van de oplage.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaKidsWeek kent een bereik van ongeveer 65.000 lezers waaronder veel ouders als meelezer.
Onderzoek dat in maart van dit jaar werd verricht door onderzoeksbureau Qrius onder een groot aantal lezers van KidsWeek toont aan dat zij de krant ruim een uur lezen. Volgens cijfers van de uitgever is 89% van de lezers is (zeer) tevreden over KidsWeek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid