Overslaan en naar de inhoud gaan

Blue Band en Kidsweek in landelijke promotieactie

KidsWeek, weekkrant voor jonge mensen, is een kwartaal lang gratis te verkrijgen via een gezamenlijke actie van KidsWeek en Blue Band.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via de kuipjes van Blue Band Goede Start! (500 gram) kunnen jonge nieuwslezers (of hun ouders) zegels sparen. Als ze drie actiezegels opsturen ontvangen ze een gratis proefabonnement op KidsWeek.

related partner content for mobile comes here

Blue Band Brand Manager Jochanan Senf over de achterliggende gedachte van de actie: ‘Wij ondersteunen het stimuleren van lezen bij kinderen. De krant KidsWeek vinden we een goed initiatief. We hebben een groot bereik onder de doelgroep gezinnen met kinderen en hopen via deze actie Kidsweek te kunnen helpen met het verhogen van de oplage.’

KidsWeek kent een bereik van ongeveer 65.000 lezers waaronder veel ouders als meelezer.

Onderzoek dat in maart van dit jaar werd verricht door onderzoeksbureau Qrius onder een groot aantal lezers van KidsWeek toont aan dat zij de krant ruim een uur lezen. Volgens cijfers van de uitgever is 89% van de lezers is (zeer) tevreden over KidsWeek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in