Villa DM en TAPPS in online verrijking e-mail


Een bestand van ruim een miljoen e-mail adressen, samengesteld uit bestanden van verschillende deelnemende bestandseigenaren werd online geënquêteerd. De deelnemende bestandseigenaren stelden (een deel van) hun bestanden ter beschikking, in ruil voor de verrijking ervan door de toevoeging van de antwoorden op de voornamelijk socio-demografische en lifestyle vragen uit de enquête. Daarmee stijgt de kwaliteit en ook de waarde van hun e-mail bestand aanzienlijk, melden de initiatiefnemers.
Bedrijven die zelf geen e-mailbestand ter beschikking stelden, konden vragen aan de enquête toevoegen. Zij betaalden voor de antwoorden op hun vraag en kregen de beschikking over de betreffende e-mail adressen, als er ook een opt-in werd afgegeven. Enkele participanten waren Homburg Participaties, Daimler Chrysler Nederland, Batavus en VacanSoleil.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe samenwerking tussen Villa DM en TAPPS moet een impuls geven aan de beschikbaarheid van kwalitatieve e-mail adressen met een opt-in verklaring. De combinatie tussen e-mail adres en de NAW gegevens kan mogelijkheden bieden voor geavanceerde dm-campagnes en intelligente segmentatie, is de verwachting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid