
Het doel van de commercials ('een verrijking van het internationale format', zegt TBWA) is om de kenmerken van de nieuwe thuistap van Heineken, The Sub, naar voren te brengen. TBWA\NEBOKO: 'Het innovatieve karakter, het strakke design en de koeling van het bier tot 2 graden zijn kenmerkend voor deze vernieuwende Thuistap. Een heerlijke bierbeleving dus.'
Naast de digitale campagne wordt ook outdoor ingezet in grote steden.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHeineken Tech
Heineken Auto
Heineken Audio
Credits
Creatie: Ruben van de Groep, Robin Plaisir, Yacco Vijn, Bas Engels
Account: Marianne Herweijer, Roos de Groot, Juliette Rietveld, Robert Volten
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee