TBWA maakt drie online commercials voor Heineken Sub
De lancering van de nieuwe thuistap van Heineken, The Sub, in Nederland, wordt lokaal ondersteund met drie online commercials.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het doel van de commercials ('een verrijking van het internationale format', zegt TBWA) is om de kenmerken van de nieuwe thuistap van Heineken, The Sub, naar voren te brengen. TBWA\NEBOKO: 'Het innovatieve karakter, het strakke design en de koeling van het bier tot 2 graden zijn kenmerkend voor deze vernieuwende Thuistap. Een heerlijke bierbeleving dus.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast de digitale campagne wordt ook outdoor ingezet in grote steden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken Tech
Heineken Auto
Heineken Audio
Credits
Creatie: Ruben van de Groep, Robin Plaisir, Yacco Vijn, Bas Engels
Account: Marianne Herweijer, Roos de Groot, Juliette Rietveld, Robert Volten
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid