Bekijk de wereld vanuit het perspectief van een bh-cam
Nestlé's Fitness merk ontbijtgranen wil vrouwen eraan herinneren hun borsten te checken op symptomen van borstkanker.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
McCann Paris plaatste een "bh cam" in het decolleté van een vrouw en maakt hiermee een hele dag opnames terwijl ze in een (laag uitgesneden) topje door Londen loopt. De video vangt de blikken van vele voorbijgangers - mannen en vrouwen - en eindigt met de boodschap: 'Je borsten worden iedere dag gecheckt. Wanneer checkte jij jezelf?'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De social media campagne moedigt vrouwen om te tweeten met de hashtag #CheckYourSelfie en vriendinnen uit te nodigen om hetzelfde te doen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNestlé FITNESS Bra Cam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid