Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie zet Aad Kuijper tegenover Astrid Groenewegen in 24Festival Battle

Alfreds Aad Kuijper, fervent voorvechter van 'populaire, massamediale, "echte" reclame', kruist dinsdagmiddag 7 oktober tijdens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een ‘mystery guest’, een ondernemer die liever niet adverteert en bij voorkeur niets belooft maar bewijzen levert, completeert de Battle.

related partner content for mobile comes here

De Battle wordt in drie rondes aangejaagd door Adformatie’s Astrid Prummel en Joost Schrage, medeoprichter van , dat de strijd wil aanbinden met ‘valse reclamebeloftes’, of die nu massamediaal of gericht worden verspreid.

 

Aad Kuijper, Astrid Groenewegen en de derde gast gaan op basis van stellingen en eerder gedane eigen uitspraken en  de strijd met elkaar aan. Na elke battle wijst het publiek een winnaar aan.

 

Uiteindelijk zal blijken of de centrale vraag van 24Festival ‘Will it Blend?’ met een ‘ja’ of ‘nee’ kan worden beantwoord.

 

Locatie: Stadsschouwburg. Tijd: 14.45-16.15 uur. Wil je erbij zijn? Koop dan een kaart en registreer je!

 

24Festival

l is het jaarlijkse evenement waar professionals in design, reclame, fotografie, communicatie, marketing en media elkaar ontmoeten en inspireren met lezingen, workshops, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie, de prijs voor effectieve communicatie. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de (Bond van Adverteerders) en de (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus).

 

Programma

24Festival laat in 24Talks inspirerende sprekers aan het woord, zoekt de discussie in 24Labs en zet het creatieve proces onder druk in de 24Bootcamps. MKB-ers krijgen gratis communicatie advies tijdens 24Consult en jonge talenten een introductie op de praktijk tijdens 24Academy. Iedereen kan het beste werk van de wereld zien tijdens de Cannes Lions Night. Het festival wordt afgesloten met de uitreiking van de Effie Awards, de prijs voor effectieve communicatie. En dan is het feest!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in