Overslaan en naar de inhoud gaan

Metrics & More vindt plekje bij CruxDigital

'Voor het daadwerkelijk realiseren van CRM, c.q. klantgericht ondernemen is een bredere basis nodig.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CRM adviesbureau Metrics & More brengt haar activiteiten onder bij marketingtechnologiebureau CruxDigital.

related partner content for mobile comes here

Zo werd gisteren bekend gemaakt tijdens het congres CRM in 1 Day.

Wil Wurtz (links op foto), samen met Maurice Bakker partner Metric & More, legt de stap uit: &;Het werd ons steeds duidelijker dat voor het daadwerkelijk realiseren van CRM, c.q. klantgericht ondernemen een bredere basis nodig is. Enerzijds betekent dat meer aansluiting bij de marketingcommunicatiefuncties binnen organisaties en anderzijds aansluiting bij digitale innovaties. Crux Digital (Marketing & Technology Integrator) biedt dat integrale platform waar CRM een essentieel onderdeel van is.’

Metrics & More  is sinds 2004 actief in de Nederlandse markt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in