Overslaan en naar de inhoud gaan

Milka wint Shopper Marketing Award

Tijdens het GfK Shopper Jaarcongres zijn gisteren de Shopper Marketing Awards uitgereikt. Deze awards belonen de meest succesvolle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Milka won de gouden award, zilver was er voor Alpro en Conimex behaalde brons. De awards worden uitgereikt om door het delen van kennis en ervaringen Shopper Marketing verder te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Gedragscomponenent
Milka geeft met het thema Durf teder te zijn antwoord op de verharding van de maatschappij. Milka onderscheidt zich door hiermee vanuit nieuwe denkkaders voor de categorie te handelen. ‘Het Shopper Marketing-gedachtegoed hangt het geloof aan dat gedrag de attitude beïnvloed, in combinatie met emotie’ aldus jurylid Art Frickus van Conspicuous. ‘Het toevoegen van het gedragscomponent heeft Milka geholpen om tot dit mooie resultaat te komen. Dit in combinatie met de uitgebreide SMART geformuleerde doelstellingen en de effectieve herkbaarheid van de gehele campagne.’

Op basis van GfK-onderzoek zijn 180 FMCG-merken beoordeeld. De jury, geleid door Prof. Dr. Ir. Hans van Trijp van Wageningen Universiteit, heeft hieruit op basis van diverse feitelijke criteria twintig merken geselecteerd. Deze merken kregen de gelegenheid om hun case in te sturen. Tien genomineerden hebben hun case toegelicht aan de jury. De jury  beoordeelde de cases op strategische uitdaging, doelstellingen, creativiteit, executie en resultaat. De drie genomineerden lichtten tijdens het GfK Shopper Jaarcongres hun case toe. Het publiek bepaalde uiteindelijk samen met de jury wie er met goud, zilver en brons naar huis ging.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in