Overslaan en naar de inhoud gaan

MissPublicity breidt uit met film en animatie

Michael Barzilay naar marketing & PR bureau
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

PR blijft één van de meest effectieve manieren om aandacht te genereren voor een merk, maar audiovisuele vormgeving wordt daarbij steeds meer een belangrijke pijler, aldus MissPublicity.

related partner content for mobile comes here

Het bureau breidt zijn team uit met filmer en schrijver Michael Barzilay, een creatieve allrounder. Barzilay regisseerde onlangs de documentaire ‘Mijn Leven als Deelder’, maakte korte films en schrijft stukken voor bladen en online media.

Nieuwe tak

‘Het integreren van film en animatie in een pr-campagne is mede vanwege het veranderde medialandschap steeds belangrijker aan het worden’, aldus Clarissa Slingerland, eigenaresse van MissPublicity. Volgens haar heeft het bureau met de komst van Barzilay een compleet nieuwe tak toegevoegd aan haar organisatie.

Barzilay heeft ruim tien jaar ervaring op het gebied van film en journalistiek. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in