Overslaan en naar de inhoud gaan

ABS Autoherstel kiest voor UM

ABS Autoherstel heeft besloten haar media-activiteiten onder te brengen bij mediabureau Universal Media (UM).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

UM werkt inmiddels aan de komende campagne voor ABS Autoherstel in het najaar.

related partner content for mobile comes here

Quotes
Wijnand Mebius, Algemeen Directeur ABS Autoherstel: &;Samen met UM verwachten wij verder te kunnen bouwen aan het merk ABS Autoherstel. Wij zijn ambitieus in onze doelstelling om, naast de best gewaardeerde partij voor autoschadeherstel, ook de meest bekende de zijn. De expertise van UM zal bijdragen aan het verwezenlijken van onze ambitieuze strategie&;

Rik Ruts, Managing Director van UM: &;Wij zijn ontzettend trots dat wij voor ABS Autoherstel mogen werken. Wij willen graag bijdragen aan de verdere groei van ABS Autoherstel door een partner voor ze te zijn en ze te helpen met onze expertise op het gebied van strategie, inkoop en relevante, creatieve oplossingen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in