Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Knab-campagne: 'We willen benadrukken dat we een online challenger zijn'

Jur Baart van het verantwoordelijke bureau Fitzroy: 'Dit is zo onderscheidend dat we denken dat we het succes van de vorige campagne kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online bank Knab start 1 september met een nieuwe geïntegreerde campagne. De bank - onderdeel van Aegon - zegt dat deze campagne een vervolgstap is waarin meer inhoud wordt gegeven aan ‘Bank in jouw Voordeel’ en laat zien hoe Knab haar klanten helpt om het maximale uit hun geld te halen.

related partner content for mobile comes here

Leslie Hogeveen van Knab: &;In de vorige campagne lag de nadruk vooral op conversie en dat heeft, mede, voor een verdrievoudiging van de klanteninstroom gezorgd. Voor deze campagne wilden we ook iets meer inhoud aan Knab geven en het feit dat we een online challenger zijn meer benadrukken.&;

Jur Baart van Fitzroy zegt uiteindelijk tot een vorm te zijn gekomen waar het dynamische leven van de doelgroep door middel van online devices en schermen wordt uitgebeeld. Baart: &;Het zijn 3 commercials van 40 seconden lang die specifiek op een voordeel van Knab in gaan: 2x rente (zowel op je betaal- als spaarrekening), een vast laag maandbedrag zonder extra kosten en de online overstapservice. Dit is zo onderscheidend dat we denken dat we het succes van de vorige campagne kunnen overtreffen.&;

De campagne zal te zien zijn via televisie, online en guerilla. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in