Overslaan en naar de inhoud gaan

Smart.pr en Clipit maken cirkel rond

Smart.pr en Clipit gaan samen diensten aanbieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de samenwerking kunnen beide hun klanten inzicht bieden in de hele keten, van de creatie van een persbericht tot aan de resultaten met de publicaties in online media, zegt Mark Walschot van Smart.pr. ‘Daarmee kunnen we ons persbericht nog beter richten.’

related partner content for mobile comes here

Verspreiden

Smart-pr is een online applicatie  voor bedrijven en pr-profesionals voor het verspreiden van nieuws en persberichten. Het heeft een bestand van meer dan 9.000 journalisten, van wie niet alleen de functie maar ook de interressegebieden zijn opgenomen. Het maakt  gepersonaliseerde mailingen en geeft inzicht in wat de ontvangers ermee doen. Wordt het geopend en worden links aangeklikt?

Resultaten

Clipit is gespecialiseerd in online monitoring en kan bekijken of en waar het persbericht daadwerkelijk aandacht krijgt. De cirkel is daarmee rond, aldus Walschot: ‘Daardoor krijg je straks ook antwoord op de vraag wie over je nieuws publiceert, erover twittert of er in blogs over schrijft. Je krijgt inzicht in de pr-waarde.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in