Overslaan en naar de inhoud gaan

Honey Maid geeft liefdevol antwoord op boze homohaters

Hoe Honey Maid de kritiek pareert op het homostel in zijn commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Honey Maid, een Amerikaanse cracker-merk, bracht vorige maand een commercial uit met daarin het leven van moderne families gefilmd. We zien een homostel met kinderen, een etnisch gemengd gezin en een rock ’n roll-familie met de nodige tattoos. Het merk nam daar de nodige risico’s mee, want eerder al kwamen en onder vuur te leggen van meest rechts-religieuze groeperingen omdat het homostellen in hun commercials lieten figureren.

related partner content for mobile comes here

Ook Honey Maid kreeg met de toorn van fanatici te maken. De rechtse One Million Moms verklaarde dat het ‘diep beledigd’ was door het ‘ontbreken van respect tegenover miljoen Amerikaanse families door de homoseksuele agenda te steunen’. De fatsoensrakkers van Amerikaanse Decency Organization vegeleken Honey Maid voor het gemak met de duivel himself.

Het merk besloten te reageren met een eenvoudige, hartverwarmende spot:

Dit is de originele commercial waarop de kritiek kwam: 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in