Overslaan en naar de inhoud gaan

Na Shanghai opent BSUR nu ook in São Paulo

BSUR São Paulo wordt geleid door Ivan Ferraz Mendes Reis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vestiging in São Paulo volgt ruim twee jaar na de opening van .

related partner content for mobile comes here

BSUR São Paulo gaat werken voor zowel nationale als internationale merken in de Latijns-Amerikaanse regio.

BSUR werkt al jaren voor internationale klanten, als merkadviesbureau en als full service creatief bureau. Zo behandelen de kantoren in Amsterdam en Shanghai internationale accounts als Glenmorangie whisky, Moxy hotels (Marriott), en eerder ontwikkelde BSUR internationale merkconcepten en communicatieplatforms voor Davidoff, O’Neill, Wrangler, SCA en Mini.

Ivan Ferraz Mendes Reis (33, foto) heeft ruim tien jaar ervaring in merkadvies en communicatie, met name voor lifestyle- en retailmerken, bij Braziliaanse bedrijven als Basilar Strategic Alliances, ‘Inbrands’en Agua de Cheiro.

Hij licht toe: ‘De Zuid-Amerikaanse regio en Brazilië in het bijzonder bieden belangrijke kansen voor de BSUR Groep en haar  ‘Concepting’-benadering. Veel Braziliaanse merken willen hun merkoperaties op een hoger professioneel niveau brengen.’

BSUR ceo Jan Rijkenberg: ‘Brazilië is een dynamische, ondernemende markt, en veel nationale en internationale ontwikkelingen op het Zuid-Amarikaanse continent komen samen in São Paolo.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in