Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP reikt negen Magneten uit

Gisteren zijn tijdens de Employer Branding Experience 2013 in het Circustheater te Scheveningen de Magneten uitgereikt. Het ministerie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie beloont jaarlijks creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie. Met 23 nominaties en negen Magneten zijn er meer prijzen gewonnen dan vorig jaar dan vorig jaar.
Ook dit jaar bestond de jury uit creatieven, strategen, specialisten en opdrachtgevers.

related partner content for mobile comes here

De Magneten gingen naar:

Creativiteit
*Ministerie van Defensie; Je Eerste Vlieguur – Steam/Maximum
*Nationale Politie; Cybercrime challenge ox7DD-Operation High Tech Crime – VNU
*Vacature Media i.s.m. Tweakers Nonspot & Concepts
*Ministerie van Defensie; Verpleegkunde Xtreme Steam/Maximum
*ING; Next Generation Banking – Energize (Gouden Magneet)
*Ministerie van Defensie; Infanterie campagne / werkveld – Steam

Effectiviteit
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks

Employer branding
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks
*Croon elektrotechniek; We leven elektrotechniek – ARA M/V

Jong Talent
De SJP schrijft ieder jaar ook een wedstrijd uit onder studenten, om jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te interesseren voor het vak vuilnisman. De winnaars van deze Magneet waren Florian Hollander, Vincent Versluis en Joppe Muller met de campagne ‘Als vuilnisman doe je meer voor de buurt dan je denkt’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in