
De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie beloont jaarlijks creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie. Met 23 nominaties en negen Magneten zijn er meer prijzen gewonnen dan vorig jaar dan vorig jaar.
Ook dit jaar bestond de jury uit creatieven, strategen, specialisten en opdrachtgevers.
De Magneten gingen naar:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
Creativiteit
*Ministerie van Defensie; Je Eerste Vlieguur – Steam/Maximum
*Nationale Politie; Cybercrime challenge ox7DD-Operation High Tech Crime – VNU
*Vacature Media i.s.m. Tweakers Nonspot & Concepts
*Ministerie van Defensie; Verpleegkunde Xtreme Steam/Maximum
*ING; Next Generation Banking – Energize (Gouden Magneet)
*Ministerie van Defensie; Infanterie campagne / werkveld – Steam
Effectiviteit
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks
Employer branding
*Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks
*Croon elektrotechniek; We leven elektrotechniek – ARA M/V
Jong Talent
De SJP schrijft ieder jaar ook een wedstrijd uit onder studenten, om jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te interesseren voor het vak vuilnisman. De winnaars van deze Magneet waren Florian Hollander, Vincent Versluis en Joppe Muller met de campagne ‘Als vuilnisman doe je meer voor de buurt dan je denkt’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee