
Vanaf 4 september wordt er gejureerd en eind september worden de nominaties bekendgemaakt.
‘Het crossmediale karakter van de ingezonden campagnes maakt dat de jury steeds dieper in een case moet duiken’, zegt SJP-voorzitter Hans Kroonen ‘Een game bijvoorbeeld, kun je niet beoordelen als je ‘m niet ook even speelt. Maar je wilt ook weten hoe de game is aangejaagd en bijdraagt aan recruitmentdoelstellingen. Werk aan de winkel voor de jury’s dus.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
Het soort inzendingen wordt steeds diverser en de campagnes crossmedialer. Inzendingen van adverteerders als ABN AMRO, Ahold, Croon Elektrotechniek, Defensie, Eneco, Nationale Politie, PostNL, Luchtverkeersleiding Nederland, Rabobank zijn steeds vaker complete cases.
Sommige inzendingen dienen naast werving ook andere doelen. Zo werft de inzending van Kinderboerderij De Pijp personeel én fondsen en heeft de campagne van Randstad ook corporate doelstellingen. Voor de categorie Employer Brand heeft de jury dit jaar weer meer cases te beoordelen.
De winnaars worden bekendgemaakt tijdens het congres Employer Branding Experience 2013 op 31 oktober in het Circustheater in Den Haag. Al het ingezonden werk, inclusief de Jong Talent campagnes, wordt daar geëxposeerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee