Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe websites SBS-zenders

Bij de start van het nieuwe tv-seizoen heeft SBS Broadcasting de sites voor de zenders SBS6, Net5 en Veronica vernieuwd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vernieuwing brengt onder meer met zich mee dat video-on-demand platform en de tweede schermen volledig zijn geïntegreerd. De socialemediakanalen zijn op de nieuwe websites zo ingericht dat SBS 'de dialoog aan kan gaan met haar kijkers en bezoekers'.

related partner content for mobile comes here

'Alles komt samen op de nieuwe websites', zegt Edwin Valent, creatief directeur van SBS. Video en gebruikersgemak zullen volgens hem in de toekomst een grote rol spelen: 'We hebben in een relatief korte periode video-on-demand leading gemaakt op onze platformen. Dat zien we dan ook terug in het gebruik en de cijfers, waaruit blijkt dat bezoekers naast het terugkijken van programma’s ook veelal komen voor de exclusieve fragmenten, betaalde films en series en de nieuwe service "KIJK eerder". Dit op zich zijn al mooie resultaten, maar het is vooral een mooie opmaat naar wat we in de toekomst nog allemaal gaan uitrollen.'

In september volgen de geoptimaliseerde versies van deze sites voor smartphones en tablets. Daarnaast worden er in dezelfde maand vernieuwde zenderbrede apps gelanceerd die zich net als de nieuwe zender websites steeds meer focussen op videoconsumptie en de verrijking van de tv-programma’s.

Weblinks:


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in