Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Samsung: In welke houding zit jij?

Cheel Amsterdam ontwikkelde de nieuwe campagne voor Samsung Monitors waarbij alles draait om ergonomie op de werkplek. In de video zien wij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als je op een laptop of tablet werkt, kies dan voor een los beeldscherm. Het vermindert het risico op rug- en nekklachten en verhoogt de productiviteit aanzienlijk. Samsung vestigt de aandacht op zijn eigen monitors, waarbij het scherm altijd op ooghoogte staat. Zo neem je vanzelf de juiste houding aan.

related partner content for mobile comes here

Samsung laat in de video “In welke houding zit jij” doodnormale mensen in bizarre posities op de meest gekke plekken zien. Meer over de juiste werkhouding op .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Creative Director: Frans Pootjes
Concept: Ton van Jole, Peter Tromp
Art Direction: Peter Tromp. Copy: Frans Pootjes
Regisseur: Martijn van Hees (Met Wie)
Social Media: Paul Braat
Account: Mara Dijkhuizen, Eric de Lange
Verantwoordelijk bij klant: Yvo Vissers, Jolanda Brink, Steffany van der Hout

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in