Overslaan en naar de inhoud gaan

Curiosity: wel digital, maar middelenvrij

Curiosity is de naam van het nieuwe bureau van Gert Jan Guldemond, Hans Corssmit, Demian LaVigne en Desmond Lissone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De oprichters hebben als uitgangspunt het creëren van voortdurende aantrekkingskracht tussen mensen en merken. Onder het motto "Creating Interest" resulteert dit volgens hen in duurzaamheid en toegevoegde (merk)waarde.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureaus positioneert zichzelf als ‘niet alleen strategisch en creatief gedreven, maar ook resultaat gedreven'. Guldemond: ‘Merken en ondernemingen die binnen de information society willen excelleren, moeten zich ook op marketingcommunicatiegebied vernieuwen. En dat betekent niet meer in opportunistisch on- en offline denken, maar samenhangende eco-systemen bouwen, gericht op de lange termijn inclusief heldere milestones.’

Curiosity maakt deel uit van het MakerStreet-netwerk onder leiding van ‘innovatie-expert’ Joris van Heukelom.

Gert Jan Guldemond was tot januari managing partner van Selmore Lynx, het online actiemarketing bureau dat Selmore in mei 2009 oprichtte en begin dit jaar weer integreerde in Selmore. Vóór Selmore Lynx was Guldemond Managing Director bij Lowe/Draftfcb. Hans Corssmit is eveneens afkomstig van Selmore Lynx, waar hij werkte als accountdirector. Daarvoor zat hij onder meer bij Eigen Fabrikaat en werkte hij als marketingcommunicatiespecialist bij diverse A-merken. Demian Lavigne en Desmond Lissone () komen van Red Urban, waar zij prijswinnend werk maakten als Hi Tweet Fighter, Pepsi Remix Machine en ABN Amro Control€. De twee vonden elkaar bij USSR (Czar groep). Hier ontwikkelden zij tv-formats en campagnes voor o.a. SBS, het Ministerie van Onderwijs en NL Magazines.

vlnr: Demian Lavigne, Gert-Jan Guldemond, Desmond Lissone en Hans Corssmit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in