Overslaan en naar de inhoud gaan

Selekt Mail van start

Selekt Mail Nederland is vandaag officieel van start gegaan, met aandeelhouders Deutsche Post en Wegener.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee bedrijven maakten begin juli bekend een joint venture te willen starten waarin beide de geadresseerde postactiviteiten die ze op dat moment hadden zouden inbrengen. Inmiddels is er goedkeuring van de mededingingsautoriteiten en kan Selekt Mail Nederland beginnen met het invullen van haar ambities. Deutsche Post heeft een meerderheidsbelang van 70 procent gekregen in Interlanden (verspreider van ongeadresseerd reclamedrukwerk en huis-aan-huis kranten). Wegener blijft een minderheidsaandeel (30 procent) in Interlanden houden. De aandelenverhouding in Selekt Mail Nederland (geadresseerde post) is definitief bepaald op 51 procent Deutsche Post en 49 procent Wegener. De nieuwe aanbieder van postdienstverlening, Selekt Mail Nederland, is nu de tweede aanbieder van 'post' in Nederland na TPG Post. Het bedrijf wil een groot aandeel van de Nederlandse postmarkt veroveren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in