Quote Media stapt in internettoegang en service
QuoteNet bestaat uit een open en een gesloten gedeelte. Jelle Kolmer, directeur Internet Quote Media: ‘Het open gedeelte is gratis toegankelijk en biedt actueel nieuws en informatie, dagelijks verse business gossip en een preview van de voordelen die QuoteNet biedt. Het gesloten gedeelte, waarvoor de gebruiker een abonnement afsluit, biedt naast snelle internettoegang, een selectie content en services die je werk en privé-leven een stuk makkelijker en leuker maakt. Uiteraard geselecteerd op kwaliteit en gepaste status.’
QuoteNet biedt exclusieve diensten zoals een privé-chauffeur of thuiskok. Er is ook een online kantoor gesynchroniseerd met Outlook: van e-mail uitluisteren op de telefoon tot secretariële ondersteuning en van webmail tot een update van de agenda. De provider biedt verder: wijnen, delicatessen, restaurants en vakantie villa’s, het laatste nieuws van Reuters en ANP, business gossip van de eigen redactie, financiële informatie en een eigen aandelenportfolio, een routeplanner, flitsinformatie en filemeldingen, wereldwijde actuele weersinformatie en gratis sms.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMaarten van den Biggelaar, directeur-eigenaar Quote Media: ‘Internettoegang op zich is leuk, maar echte service ontbreekt bij de concurrent. Onze klanten hebben juist behoefte aan concrete services en de mogelijkheid met één enkele inspanning op de hoogte te kunnen blijven. Daar komen wij in beeld. Het onderscheidend vermogen van QuoteNet zit in de volledigheid van de voorselectie, zowel privé als zakelijk, gericht op een selectieve groep mensen, mensen met veel geld en weinig tijd, en de unieke services die geen ander biedt. Ik ben ervan overtuigd dat een werkelijk servicegerichte benadering op internet mogelijk, nodig en gewild is.’
Om QuoteNet onder de aandacht van de doelgroep te brengen is een grootschalige, landelijke campagne ontwikkeld. De ISP-markt is behoorlijk verzadigd. Het is niet eenvoudig om met een nieuw ISP-merk in een dergelijke agressief concurrerende markt te penetreren. Vandaar dat de concurrenten een hoofdrol spelen in de campagne. Door gebruik te maken van de namen van de belangrijkste concurrenten is meteen duidelijk in welke markt QuoteNet opereert: de ISP-markt.
Naast abri’s worden radio, magazines, en online advertising ingezet. Direct daarop volgt direct mail, sales promotions, point of sale communicatie en telemarketing om de verkopen te realiseren. Iedereen die dat wil kan QuoteNet twee maanden gratis proberen. QuoteNet is voor 8,25 euro per maand beschikbaar. Ter introductie geldt een jaarabonnement voor 79 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid