Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Go-Tan en SOS-Kinderdorpen

Het Aziatische foodmerk Go-Tan en SOS-Kinderdorpen slaan de handen ineen met een sms & win-actie ten bate van het wereldwijde werk van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze kinderhulporganisatie vangt kinderen op die er helemaal alleen voor staan en geeft ze een nieuw thuis in hun eigen land. Acht à tien weeskinderen vormen samen met een (beroeps)moeder een nieuw gezin in een eigen huis, onder het motto: 'want ieder kind verdient een thuis'. Ook voor Go-Tan is 'familie' erg belangrijk. Samen met de familie
aan tafel genieten van de maaltijd, is dan ook een echte Oosterse traditie.

related partner content for mobile comes here

Vanaf eind augustus krijgen een aantal kroepoekvarianten van Go-Tan een sticker met een sms & win-actie. De sms-er maakt kans op Go-Tan producten. De actie loopt tot en met december 2003 en alle opbrengsten komen ten goede aan het werk van SOS-Kinderdorpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in